Jak wykorzystać Snapchat do promocji marki?


Snapchat to aplikacja, która służy do przesyłania zdjęć lub filmów. Aplikacja jest unikatowa dzięki temu, że po odczytaniu przez użytkownika wiadomość znika po 10 sekundach. Istnieje na Snapchacie opcja my story, która sprawia,że wiadomość można odczytywać wielokrotnie przez 24 godziny. Oczywiście wszystko do się obejść, więc i tutaj jest taka możliwość. Każdy może podczas odczytywania wiadomości zrobić printscreen i zachować sobie zdjęcie na swoim telefonie.

Snapchat to ponad 100 milionów użytkowników. Każdy z nich to twój potencjalny klient więc wykorzystaj to i promuj swoją firmę na Snapchacie.

Konkursy

Konkursy to jeden z najlepszych pomysłów na promowanie marki w Internecie. Ich celem jest przede wszystkim poinformowanie jak największej liczby użytkowników o istnieniu danej firmy. Przy okazji konkursu liczymy również na pozyskanie osób nas śledzących czyli followersów. Im więcej osób będzie nas obserwować tym większa świadomość marki. Przy konkursach wykorzystuje się wszelkie metody pozyskiwania followersów. Przykładowy chwyt stosowny przy konkursach na Snapchacie jak i innych social mediach to warunek przystąpienia do konkursu to zaproszenie kilku osób do śledzenia Snapchata firmy. Wtedy firma dotrze do większej liczby użytkowników.

Humor

Aby przyciągnąć uwagę użytkowników i nie stracić followersów należy regularnie wysyłać wiadomości, które będą ciekawe i nie kiedy pełne humoru. Aktualnie każdy chciałby pracować w firmie, gdzie jest luźna atmosfera a szef traktuje pracowników jako równych sobie. Sytuacja jest podobna, gdy zastanawiamy się nad współpracą lub skorzystaniem z usług danej firmy.

Aby dowiedzieć się, czy w przypadku naszej firmy Snapchat to dobry pomysł na promocję marki, należy ustalić do jakiej grupy docelowej chcemy dotrzeć oraz czy branża w jakiej pracujemy będzie miała szansę na sukces na Snapchacie. W tej aplikacji liczy się przede wszystkim kreatywność, jednak należy również uważać, aby przez przypadek sobie nie zaszkodzić.