Jak założyć fanpage firmy na Facebooku – poradnik


Każdy kto posiada firmę, powinien ją promować w Internecie, gdyż to właśnie internet jest aktualnie źródłem informacji dla wielu z nas. Facebook daje nam taką szansę, dzięki możliwości stworzenia Fanpage firmy. Taka strona może nam pomóc w pozyskaniu klientów oraz wyrobić dobrą opinię o danej firmie. Jeśli nasz Fanpage będzie prowadzony regularnie i ze starannością to będzie miało pozytywny wpływ na naszą markę. Przykładowo osoba, która wybiera się do naszej firmy na rozmowę w sprawie pracy, z pewnością sprawdzi informacje o nas w Internecie.

Założenie Fanpage firmy na Facebooku naprawdę nie jest trudne, a Twoja firma może na tym wiele zyskać. Przedstawimy Ci krok po kroku jak to zrobić.

Krok 1. Zaloguj się na Facebooku i na górze strony po prawej znajduje się ikonka, w którą trzeba kliknąć, a następnie wybrać opcję „Utwórz Stronę”

Krok 2. Utworzenie strony może być dedykowane osobie, firmie, miejscu, produktowi, rozrywce lub wszelkim organizacją. Ty chcąc założyć profil swojej działalności wybierz okienko „Firma, organizacja lub instytucja”.

Krok 3. Należy wybrać kategorię, czyli obszar w jakim działa Twoja firma np. edukacja lub biuro podróży oraz podać nazwę Firmy.

Krok 4. Gratulacje! Twoja strona już została utworzona, teraz wystarczą jedynie drobne zmiany. W Pierwszej kolejności dodaj zdjęcie w tle aby wizualnie Fanpage wyglądał profesjonalnie.

Krok 5. Kolejny krok to uzupełnienie informacji o firmie. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli sprawdzić czym firma się zajmuje oraz skontaktować się z nią.

Krok 6. Następnie warto dodać zdjęcia czyli jak firma wygląda z zewnątrz oraz jej siedziba od środka.

Krok 7. Czas na napisanie pierwszego posta! Możesz w nim na przykład napisać czym firma się znajduje lub wrzucić zdjęcie swoich pracowników.

Krok 8. Zaproś swoich znajomych do polubienia swojego Fanpage. Dzięki temu zostanie on zauważony.

Krok 9. Aby wypromować swój Fanpage możesz skorzystać z płatnej reklamy, jaką oferuje Facebook.